İşçilere Uyguladığınız Zorbalığa Artık Son Verin!
AKP iktidarının patronlarla elele uyguladığı bu zorbalığa işçiler boyun eğmeyecek. Sessiz kalmayacağız. Örgütlenmeye devam edeceğiz. Hakkımızı arayacağız. Soma ve Ermenek’te ücret ve tazminatlarını alamayan madencilerin Ankara yürüyüşü engellendi. İşçilere biber gazı ve plastik mermiyle müdahale edildi. Şişecam’a bağlı Mersin'deki Soda-Krom, Adana'daki Tuz işletmesi’nde grev yasaklandı. Ücretsiz izin de işten çıkarmalar da devam ediyor. İktidarın işçilere zorbalığı her alanda sürüyor. Sessiz kalmayacağız. Örgütlenmeye devam edeceğiz. Hakkımızı arayacağız. Salgının ve krizin tüm işçiler için çalışma ve yaşam koşullarını giderek ağırlaştırdığı günlerden geçiyoruz. İktidar, bu ağır koşullarda tüm kaynakları sermaye sınıfının ihtiyaçları için seferber etti. Milyonlarca işçi kaderine terk edilmiş durumda. Yoksulluk ve işsizlik artıyor. İşi olanlar ise büyük bir baskı altında çalışıyor. Bu ağır koşullarda yaşamını sürdürmeye çalışan işçiler, fazlasını değil, en temel hakkını istediğinde ise hem patronların hem iktidarın zorbalığıyla karşı karşıya kalıyor. İşte, sendikamıza üye olduğu için, üstelik sözde işten […]
