Genel Başkanımız ve yöneticilerimiz Hübner işçileriyle buluştu
Sendikamızın Genel Başkanı Özkan Atar ve Genel Sekreteri Ali Çeltek, Gebze 2 Nolu Şubemizin yöneticileriyle birlikte bugün yeni örgütlendiğimiz Hübner Toplu Taşıma Sistemleri işyerini ziyaret ederek üyelerimizle ve işyeri yönetimiyle bir araya geldi. Ziyarette konuşan Genel Başkanımız, işyerinde yakında toplu iş sözleşmesi görüşmelerinin başlayacağını belirterek, bu sürecin üyelerimize, sendikamıza ve işyerine hayırlı olmasını diledi.
