43 fabrikada eylem: MESS dayatmalarına hayır!
160 bine yakın metal işçisini kapsayan MESS Grup Toplu İş Sözleşmesi sürecinde, işveren tarafının yüzde 10’luk sefalet zammı, esnek çalışma ve kazanılmış haklarımızın gaspını hedefleyen dayatmalarına karşı mücadelemizi yükselterek sürdürüyoruz. Bu kapsamda sendikamız üyesi yaklaşık 11 bin metal işçisi, bugün yılın ilk iş gününde (2 Ocak 2026) MESS’e bağlı 43 fabrikada üçüncü kez, her vardiyada birer saat olmak üzere üretimden gelen gücünü kullandı. Üyelerimiz, fabrikalarına coşkulu sloganlar ve meşaleler eşliğinde gerçekleştirdikleri yürüyüşlerle girerek mücadele kararlılığını bir kez daha gösterdi. Genel Yönetim Kurulumuzun açıkladığı eylem planı doğrultusunda, 1 saatlik üretimden gelen gücün kullanılmasına 8 Ocak 2026 Perşembe günü devam edilecek. EYLEMLERİMİZDEN BAZI FOTOĞRAFLAR
