Kampanya başlatıldı: ‘Emperyalist saldırganlığa ve NATO’ya hayır!’
Aydın, sanatçı, akademisyen, sendikacı, gazeteci ve her meslek grubundan emekçiler, temmuz ayında ülkemizde gerçekleştirilmesi planlanan NATO zirvesine ve hem bölgemizi hem de tüm dünyayı yıkıma sürükleyen emperyalist saldırganlığa karşı bir kampanya başlattı. Sendikamızın Genel Başkanı Özkan Atar’ın da aralarında olduğu imzacılar, kampanyayı bugün İstanbul Barosu’nda düzenlenen basın toplantısıyla kamuoyuna duyurdu. Toplantıda, 81 kişinin imzacı olduğu “Emperyalist saldırganlığa ve NATO’ya hayır!” başlıklı çağrı metni okundu. Söz konusu çağrıda, NATO’nun bir “güvenlik şemsiyesi” değil, bulunduğu her yerde bir “güvenlik tehdidi” olduğu vurgulanarak, şu ifadelere yer verildi: “Silahlanma yarışı ve savaşlar tüm dehşetiyle sürüyor. Küresel bir haydutlukla, Venezuela devlet başkanını kaçıran, Küba’ya yönelik açık ve düşmanca bir saldırganlıkla halkı gıdasız ve elektriksiz bırakan, Gazze’de Siyonist ortağıyla birlikte soykırım yapan, Grönland örneğinde olduğu gibi kendi müttefiklerine bile sopa gösteren ABD ve Trump, İsrail rejimi ve lideri Netanyahu ile eşgüdümlü olarak bütün bölgeyi ateşe veren […]
