Dev Sağlık-İş’in yanındayız! BU MÜCADELE HEPİMİZİN!
Genel Başkanımız Özkan Atar, Genel Eğitim Sekreterimiz Özcan Atmaca, Anadolu Şube Sekreterimiz Erdinç Koç ve işyeri temsilcilerimiz, 0,01 puanla baraj altında bırakılarak toplu sözleşme hakları gasbedilen Dev Sağlık-İş Sendikası’yla dayanışmak için Ankara’daydı. Üyelerimiz ve yöneticilerimiz, Çalışma Bakanlığı önünde başlatılan oturma eyleminin beşinci gününde, sağlık ve sosyal hizmet işçileriyle birlikte nöbet tuttu. Konuyla ilgili Genel Yönetim Kurulumuz tarafından yapılan açıklama şu şekilde: .............................................................................................. Dev Sağlık-İş'in, sağlık ve sosyal hizmet işçilerinin yanındayız BU MÜCADELE HEPİMİZİN! Sendikal haklar, uluslararası sözleşmelerle güvence altına alınmış temel ve evrensel haklardır. Hükümetler, işçilerin bu haklara erişimini sağlamakla yükümlüdür. Ancak ülkemizde ne yazık ki süreç tersine işliyor. İşçilerin toplu sözleşme hakkı başta olmak üzere sendikal haklarına erişimi, bizzat hükümet tarafından, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı eliyle engelleniyor. Bunun son örneği, konfederasyonumuz DİSK’e bağlı Dev Sağlık-İş Sendikası’nın yüzde 1’lik işkolu barajını aştığı halde 0,01 puan farkla baraj altında bırakılmasıdır. […]
