İşçi ailelerini yalnız bırakmadık: ‘Dilovası için adalet istiyoruz!’
Metal işçileri olarak, Dilovası İşçi Katliamı Ailelerinin bugün (21 Haziran 2026) Gebze Kent Meydanında ikincisini gerçekleştirdiği adalet nöbetine destek verdik. Nöbete Gebze 1 ve Gebze 2 Nolu şubelerimizin yöneticileri, işyeri sendika temsilcilerimiz ve üyelerimizle katıldık. 3’ü çocuk, 6’sı kadın olmak üzere 7 sınıf kardeşimizi hayattan koparan bu katliamın tüm sorumluları hesap verene kadar ailelerin adalet mücadelesinin yanında olmaya devam edeceğiz. Yargılama sürecinde yaşanan adaletsizliklerin ve hukuksuzlukların takipçisi olacağız. Dilovası İşçi Katliamını unutmayacağız, unutturmayacağız!
